Laptop do programów graficznych

Autor: Jgor5 <jgor5_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Wed 09 Apr 2008 - 10:34:39 MET DST

Nadszedł czas na kupno laptopa do programów graficznych
Cad, 3dmax, Photoshop/grafika 3D.
Parametry wyjściowe:
Optymalny wskaźnik parametry/ceny
Ekran 15,4"
procesor Intel Core 2 Duo T7250 2,0 GHz lub wyżej
pamięć RAM 2 GB lub wyżej
Karta graficzna Geforce 8600M GT - 256 MB lub wyżej
System Windows XP

Proszę o pomoc (pewnie ktoś przerabiał już ten temat i ma doświadczenia):
1. Uwagi do założonych parametrów
- jaka rozdzielczość ekranu będzie optymalna?
- matryca matowa czy byłyszcząca?
- czy z kart graficznych byłoby coś bardziej odpowiedniego?
- czym różni się Geforce 8600 od Geforce Go 8600 ?
2. Czy warto wybierać jakąś opcję VBI np FL90 (korzystna cena i dosyć
elastyczny dobór elementów),
czy jednak szukać konkretnego modelu markowego np. Asus 90C?
W drugim przypadku koszt jest wyższy i dostaję Vistę,
na której i tak nie będę póki co pracował.
Szukałem wśród innych modeli, ale jakoś nie mogę się na nic zdecydować.
Może jakieś inne sugestie (aby np xp był w komplecie)?