Re: Pendrive z technologią U3

Autor: Janeo <janeo100_at_gmail.com>
Data: Wed 09 Apr 2008 - 08:14:02 MET DST

On 9 Kwi, 03:05, "E" <n...@no.com> wrote:
> > U3 można zawsze zdeinstalować
> na czym polega to zdeinstalowanie U3?
Sam 1. raz usłyszałem o tej technologii więc rzuciłem U3 na googla i
widzę, że pendrive U3 różnią się od zwykłych tym, że mają
zainstalowane oprogramowanie U3, ~100 MB. Więc jak ktoś chce, może to
oprogramowanie zdeinstalować.

> A co z moim dodatkowym pytaniem:
> Krótko mówiąc, jeżeli to, że kupiony pendrive miałby taką
> technologię nie ograniczałoby go w niczym w stosunku do
> analogicznych pendrive'ów bez U3, a jak tu ktoś wspomniał
> wcale nie musiałby być droższy, to może warto to mieć -
> przyda się to U3 to dobrze, nie przyda się, też dobrze.
Z opinii kupujących NIE wynika, że NIE działa on po włożeniu do usb
również jak zwykły dysk (czyli jak zwykły pendrive). Bez tego byłby
niezły rwetes.. :-)
Widzę cena pendrive "SanDisk Cruzer Contour U3 8GB" już za 170,80 zł +
dostawa ( http://www.ceneo.pl/596784 ). Biorąc pod uwagę jednak pewną
ingerencję U3 w peceta w postaci dodatkowych wpisów do rejestru,
jednak bym się zastanowił, bo można pendrive'a zrobić sobie z karty SD
(SDHC) 8GB + czytnik =ok. 120 zł z dostawą, a szybkość pracy takiego
uniwersalnego zestawu podobna, bo ok.18MB/s.

> Rozumiem także, że możliwości wykorzystania U3 wiążą się
> wyłącznie ze specjalnie do tego przygotowanym oprogramowaniem,
> a nie oprogramowaniem w ogóle. Na przykład mogę tam mieć
> OpenOffice, a MS Office (legalny) już nie, mogę mieć Fox Readera,
> ale Acrobat Readera już nie, itd. Czy dobrze mi się wydaje?
Tak. Specjalne i na razie wyłącznie płatne.
Pozdr. - J