Re: HP Pavilion, wyleczyłem się...

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Mon 14 Apr 2008 - 20:04:16 MET DST

> Tak - jak go kupiłem, to miał niecałe 4 mies. od daty produkcji - i od
> razu na ten czs pracy zwróciłem uwagę, bo na wcześniejszych hapekach ~3h
> to standard był. Prawdę mówiąc to na razie jedyna wada jaką w nim widzę po
> pół roku użytkowania.

no to nie ladnie sie zachowuje:)

> Ja też nie wiem, ale skoro potrzebuje do tego aero mocniejszej grafiki, to
> sobie kombinowalem, że i zasilania więcej weźmie.

tu jest blad:)
Aero nie potrzebuje mocnej czy mocniejszej grafiki:) potrzebuje tylko karty
graficznej ktora obsluguje chyba DX9c jesli mnie pamiec nie myli. dokladnie
nie pamietam, ale Aero niema zadnych wymagan odnosnie mocy grafiki tylko
odnosnie tego co obsluguje i tyle.
ale Aero obroslo mitami ze to niby obciaza kompa itd itp:) zreszta niewazne
bo sie OT robi:)

> Kontroluje, kontroluje - i najniższe taktowanie z jakim u mnie pracuje to
> właśnie 800 MHz.

no to oki:)

> Domyślnie "plan oszczędny" miał inne ustawienia. Ja ustawiłem na 50%, bo
> poniżej tej granicy nawet w zacienionym pomieszczeniu odczuwam w pracy
> duży dyskomfort.

jasne, bez przegiec:)
wiadomo:)

--