Re: HP Pavilion, wyleczyłem się...

Autor: gl12d4 <gl12d4_at_DELETEgazeta.pl>
Data: Mon 14 Apr 2008 - 10:59:13 MET DST

Użytkownik "Piotrek" <a@b.ru> napisał w wiadomości
news:ftu0dr$cef$1@opal.futuro.pl...

> no to przyznaje ze kiepsko trzyma, tak od nowosci ma?:)

Tak - jak go kupiłem, to miał niecałe 4 mies. od daty produkcji - i od razu
na ten czs pracy zwróciłem uwagę, bo na wcześniejszych hapekach ~3h to
standard był. Prawdę mówiąc to na razie jedyna wada jaką w nim widzę po pół
roku użytkowania.

> nie jestem pewien czy aero ma jakis wplyw,

Ja też nie wiem, ale skoro potrzebuje do tego aero mocniejszej grafiki, to
sobie kombinowalem, że i zasilania więcej weźmie.

> tak przy okazji:) wg mnie niema znaczenia, taktowanie procka to inna
> sprawa ale notebook sam to powinien kontrolowac w zaleznosci ile mu
> potrzeba mocy.

Kontroluje, kontroluje - i najniższe taktowanie z jakim u mnie pracuje to
właśnie 800 MHz.

> jedyne co uzytkownik powinien kontrolowac to jasnosc matrycy i tutaj jest
> spora roznica w tym ile notebook moze pracowac na bateri.

Domyślnie "plan oszczędny" miał inne ustawienia. Ja ustawiłem na 50%, bo
poniżej tej granicy nawet w zacienionym pomieszczeniu odczuwam w pracy duży
dyskomfort.

pzdrw
gl12d4