Re: Budzetowy laptop

Autor: Piotr Rezmer <piotr.rezmer_at_ens_WYWAL_ten_.net.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 20:03:22 MET DST

meer pisze:

> Tak szczerze mówiąc, to w określonych warunkach byłbym w stanie
> przeboleć wiele niedogodności, ale rozmiarów monitora w laptopie nie
> jestem w stanie zaakceptować.

Cieszę się, że nie tylko ja nie rozumiem dążenia do miniaturyzacji
laptopów. Część ludzi marzy o laptopach 12", ja załamałbym się takim
rozmiarem. Myślę, że jedyne wyjście by zadowolić wszystkich to zamienić
matrycę na projektor generujący obraz 3D. Sam laptop będzie wielkości
pudełka zapałek, pozostaje kwestia rozmiarów klawiatury, ale ta też może
być wyświetlana.

--
pozdrawiam
Piotr