Re: Budzetowy laptop

Autor: meer <spam_at_no.thanks>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 20:01:59 MET DST

KILu napisał(a):

> Kwestia orientacji - ja wolę konsole. :)

A ja wolę nie mieć 5 sprzętów, służących każdy do czego innego :)

> Rzecz gustu. Używałem w ciągu ostatnich 17 lat różnych klawiatur,
> najlepiej wspominam właśnie te z laptopów (jedyny wyjątek stanowi ważący 2
> kg Tandon z bodajże 1989 - do dziś mam go przy PC). Co ciekawe tą *naj*
> była dla mnie klawiatura z Compaq M300, mająca wymiary 95% zwykłej
> klawiatury. Po ponad roku pracy na niej nie mogę się przestawić na
> pełnowymiarową...

To już raczej siła przyzwyczajenia - ja się przyzwyczajam co do
milimetra do klawiatury :)

> Znów: rzecz indywidualna. Nie można jednoznacznie stwierdzić, że PC z
> dobrą kartą dźwiękową to najlepsza opcja - osobiście do takich zastosowań
> wykorzystuję parę niezaleznych od PC urządzeń.

O tym już pisałem :) W blaszaku mam wyjście optyczne, które idzie
również do zewnętrznego urządzenia, ale za to mam w jednym miejscu
bibliotekę dźwięku :)

> Zdecydowanie nie o to.

Tak szczerze mówiąc, to w określonych warunkach byłbym w stanie
przeboleć wiele niedogodności, ale rozmiarów monitora w laptopie nie
jestem w stanie zaakceptować.

--
meer