Re: Budzetowy laptop

Autor: Jacek Popławski <jpopl_at_interia.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 20:02:17 MET DST

meer pisze:

> Masz chyba wybitnie małe oczekiwania wobec peceta...

Wiem, że to trudne, ale spróbuj policzyć sobie, ile godzin dziennie
potrzebujesz tych mistycznych wymagań Peceta, a ile godzin wystarczy Ci
dowolny komputer. Np. teraz, gdy czytasz tego posta, ile potoków Twojej
karty graficznej i rdzeni Twojego procesora jest używanych? Ile by było
używanych, gdy będziesz na niego odpisywał?

Doszło do tego, że ludzie inwestują tysiące złotych w rzeczy kompletnie
bez znaczenia, a zupełnie pomijają wygodę użytkowania i np. nie są w
stanie zainwestować 100-200zł w bezgłośne chłodzenie, bo i po co, to
liczby klatek w grze nie zwiększy. A że grę uruchamia się na parę minut
tygodniowo, to już można pominąć.