Re: Budzetowy laptop

Autor: KILu <byter_at_wp.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 20:01:57 MET DST

meer wrote:
> Jak już napisałem, masz niewielkie wymagania :]

Źle powiedziane - po prostu specyfika moich wymagań idealnie współgra z
możliwościami oferowanymi przez notebooki. :)

> - koszmarnie mały monitor (15.4" vs 2x22")
> - powolny dysk (5400rpm vs 2x7200rpm w RAID0)

To akurat wiąże się z wymaganiami, fakt.

> - gorsze możliwości "rozrywkowe" (jakiś mobile radeon vs GF 8800GTS)

Kwestia orientacji - ja wolę konsole. :)

> - niewygodna klawiatura w lapku

Rzecz gustu. Używałem w ciągu ostatnich 17 lat różnych klawiatur,
najlepiej wspominam właśnie te z laptopów (jedyny wyjątek stanowi ważący 2
kg Tandon z bodajże 1989 - do dziś mam go przy PC). Co ciekawe tą *naj*
była dla mnie klawiatura z Compaq M300, mająca wymiary 95% zwykłej
klawiatury. Po ponad roku pracy na niej nie mogę się przestawić na
pełnowymiarową...

> - beznadziejna jakość audio z wyjść w lapku

Znów: rzecz indywidualna. Nie można jednoznacznie stwierdzić, że PC z
dobrą kartą dźwiękową to najlepsza opcja - osobiście do takich zastosowań
wykorzystuję parę niezaleznych od PC urządzeń.

> Jasne, że można kupić 20" potwora ważącego 10kg i wydać na niego 20k,
> ale chyba nie o to chodzi...

Zdecydowanie nie o to.

k,