regulacja obrotów wentylatora na GF serii 7

Autor: <aragonis_at_o2.pl>
Data: Tue 01 Apr 2008 - 07:32:21 MET DST

- witam..
- mam prośbę do znawców. Szukałem odpowiedzi na necie dotyczących
mojego
problemu, ale nie znalazłem, a może po prostu źle formułowałem
zapytania. O co mi chodzi? Otóż chcę zapytać czy karta Gf 7600 gs
posiada jakąś regulację obrotów wiatraczka. Do tej pory "jechałem" na
produktach Ati i to przede wszystkim takich z pasywnym chłodzeniem.
Teraz "w spadku" otrzymać mogę Palita 7600 GS... tylko się boję, że
będzie mruczał sobie podczas pracy na 2D, a ja mam raczej cichutką
maszynę. Zatem, czy znajdę w sterownikach tego urządzenia jakąś
regulację obrotów wiatraczka, a może uczynię to jakimś zewnętrznym
programem? A może pozostają jedynie zmiany w biosie karty, ale tego
bym
nie chciał, bo po prostu zapewne bym sobie nie poradził z tym. Bardzo
proszę o wyrozumiałość i konkretne odpowiedzi.
                      - pozdrawiam... Sławek