Re: regulacja obrotów wentylatora na GF serii 7

Autor: Shrink <shrinkwarp_at_vp.pl>
Data: Tue 01 Apr 2008 - 12:25:17 MET DST

aragonis@o2.pl wrote:

> zapytania. O co mi chodzi? Otóż chcę zapytać czy karta Gf 7600 gs
> posiada jakąś regulację obrotów wiatraczka.

Pewnie zależy od karty, jednak jeśli jest w miarę zgodna z referencyjnym
produktem to powinna mieć (dwustopniową: 2D/3D).

> Zatem, czy znajdę w sterownikach tego urządzenia jakąś
> regulację obrotów wiatraczka, a może uczynię to jakimś zewnętrznym
> programem?

W przpadku Nvidia jest fabryczny programik nTune oraz dodatkowo (sporo
lepszy) RivaTuner.

> A może pozostają jedynie zmiany w biosie karty, ale tego
> bym
> nie chciał, bo po prostu zapewne bym sobie nie poradził z tym.

Z NiBiTor'em nie miałbyś pewnie specjalnych problemów o ile tylko wiesz
jak przeflashować kartę.