Re: hd3870 512MB czy 8800gt 512MB?

Autor: BrunoN Bluthgeld <brunon99_at_MIELONKA.o2.pl>
Data: Wed 26 Mar 2008 - 11:55:09 MET

Filon by A-men napisał(a):

> Porównaj jakość obrazu na wyjściu TV - nVidia polegnie, na DVI różnicy nie
> zauważysz.

No właśnie teraz chyba większość userów korzysta z DVI, o wyjście TV się
nie będę spierać, bo nie używam.

> Inna sprawa jeśli używasz (tak jak ja) specjalistycznego oprogramowania do
> obróbki grafiki (na potrzeby firmy, w której pracuję stworzono
> Map3dColorCoordinator) - tutaj się zaczynają schody, ale tylko dla nVidii.

Mówimy o kartach sprzedawanych w kolorowych pudełkach z wizerunkami
dobrze uzbrojonych nadobnych dziewoi. Najczęściej pracuje się na nich w
Call of Duty :)

> Szanuję grupowiczów choć zauważam, że tworzy się grupa fanboy-ów, dla
> których nVidia jest ponad wszystko.

Zdaje się, że od jakiegoś czasu nVidii wychodzą ciut szybsze karty niż ATI.

--
bujaj makaron do konserw - rzekl niesmialo rozpustny bosman, koneser
szarf, do swej wedzonej szalupy. wieko kompozytu zatrzeszczalo