Re: hd3870 512MB czy 8800gt 512MB?

Autor: Filon by A-men <filon[cut>
Data: Wed 26 Mar 2008 - 08:24:13 MET

Użytkownik "BrunoN Bluthgeld" <brunon99@WYTNIJTENKAWALEK.o2.pl> napisał w
wiadomości news:fsbeo6$kgp$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> Serio jest jakaś różnica?

Porównaj jakość obrazu na wyjściu TV - nVidia polegnie, na DVI różnicy nie
zauważysz.
Inna sprawa jeśli używasz (tak jak ja) specjalistycznego oprogramowania do
obróbki grafiki (na potrzeby firmy, w której pracuję stworzono
Map3dColorCoordinator) - tutaj siÄ™ zaczynajÄ… schody, ale tylko dla nVidii.
Oczywiście nie dyskutję tutaj nad wyższością jednych świąt nad drugimi ale
po Matroxach to ATI generuje lepszy jakościowo obraz.
Każdy szanujący się grafik to potwierdzi, oczywista sprawa co komentarz to
opinia.
Szanuję grupowiczów choć zauważam, że tworzy się grupa fanboy-ów, dla
których nVidia jest ponad wszystko.
Na codzień używam wielu kompów nie tylko z ATI i w mojej opinii nVidia nie
dorasta do pięt (jakością obrazu), ani Matroxom, ani też ATI.

--
Pozdrawiam
Filon by A-men