Re: hd3870 512MB czy 8800gt 512MB?

Autor: Adramelech <adresu_at_tu.nie.ma>
Data: Thu 27 Mar 2008 - 09:28:14 MET

"Filon by A-men" <filon[cut]@poczta.fm> Odpowiedz na
news:fsctn0$q81$1@inews.gazeta.pl:

> Użytkownik "BrunoN Bluthgeld" <brunon99@WYTNIJTENKAWALEK.o2.pl> napisał w
> wiadomości news:fsbeo6$kgp$1@atlantis.news.neostrada.pl...
>
> Porównaj jakość obrazu na wyjściu TV - nVidia polegnie, na DVI różnicy nie
> zauważysz.

Tak, jak porównasz R8500 do GF2MX to masz racje. Ale jak już porównasz TVouta
R8500 po GF6600 to jest odwrotnie. GF6600 ma lepszy obraz na TV niż R8500.
Bo o współczesnych kartach nie ma sensu mówic. Nie ma już różnicy obrazu w
najnowszych kartach ATI/AMD vs nVidia.

> Szanuję grupowiczów choć zauważam, że tworzy się grupa fanboy-ów, dla
> których nVidia jest ponad wszystko.

Mam w głównym kompie HD3850 HISa, jestem fanbojem nVidii? Czy może ty
niedoinformaowanym gościem?

Pozdrawiam!

--
Piotr Sobolewski