Re: Grafika do multimediów - jaka?

Autor: Andrea <a.libiszewski_at_gazeta_nospam.pl>
Data: Tue 25 Mar 2008 - 22:24:12 MET

Nautes pisze:

> A dużo teraz karty prądu pobierają? Ciekawi mnie to. Żeby zasilacz starczył.
> 480W markowy.

Mója pobiera ok. 45W, w szczycie. Ciągnie cały komputer zasilacz 350W -
nie przeczę, firmowy. Niemniej nie wysila się zbytnio.

> Czy warto czekać na 9500? Ktośma jakieś informacje? O cenie, wydajności?
> Kiedy będzie premiera?

Do multimediów? Po co ci 9500?

> Najlepszy 2 miesiące temu wydajność/cena był palit 8600GT. Ale się
> wstrzymałem do premiery 9600. Potaniały starsze modele. Tylko jak tak dalej
> będę czekał, to nigdy nie kupię.
>
> A odnośnie radeona, to czy Radeon HD 3650 nie jet lepszy, niż 2600 XT?

Może trochę, choć chyba dużej różnicy nie ma (nie chce mi się
sprawdzać). Natomiast w momencie, w którym ja kupowałem swoją grafikę,
2600XT miał wielką zaletę w porównaniu z 3650 - istniał ;)

--
|        Andrea           |Gigabyte Triton 180, Gigabyte GA-MA69G-S3H
AMD Athlon 64X2 4400+, Gigabyte Radeon HD2600XT, Arctic Freezer 64Pro
2048MB GoodRAM PC-6400, Seagate ST3160815AS 160GB, WDC WD2000JS 200GB
Pioneer DVR-111L, Samsung SM-960BF, Be Quiet BQT E5-350W, + Audigy SE