Re: Grafika do multimediów - jaka?

Autor: Nautes <send.to_nautes_gues_what_interia_dot_pl__at_no.spam>
Data: Tue 25 Mar 2008 - 22:19:36 MET

Nautes w <news:1pn22p7umcawm$.dlg@message.id> napisał(a):

> Nie może chodzić jak odrzutowiec - lubię ciszę, np 30 dB by mnie zadowoliło.
> Nie wiem, jak karty graficzne pobierają prąd - czy mają jakieś dobre funkcje
> zarządzania energią? Nie lubię, gdy coś strasznie prąd wcina.

A dużo teraz karty prądu pobierają? Ciekawi mnie to. Żeby zasilacz starczył.
480W markowy.

Czy warto czekać na 9500? Ktośma jakieś informacje? O cenie, wydajności?
Kiedy będzie premiera?

Najlepszy 2 miesiące temu wydajność/cena był palit 8600GT. Ale się
wstrzymałem do premiery 9600. Potaniały starsze modele. Tylko jak tak dalej
będę czekał, to nigdy nie kupię.

A odnośnie radeona, to czy Radeon HD 3650 nie jet lepszy, niż 2600 XT?

Pozdrawiam,
Slawek