Re: Dylemat nagrywarkowy, czyli co wybrać (i nie tylko)... :)

Autor: Paweł Ubysz <puby_at_WYWALwp.pl>
Data: Mon 24 Mar 2008 - 22:22:27 MET

Użytkownik ".Peeter" <peeter993@nospam.onet.pl> napisał w wiadomości
news:fs84kv$brb$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> Witam.
>
> I finalnie - co wybrać? :) Ma to być nagrywarka DVD, przedni
> panel ma być czarny, interfejs Serial ATA, mile widziane
> Lightscribe i nie za głośna praca.
\
Skoro byłeś zadowolony z Samsunga to szukaj wśród modeli tej firmy. Bez
trudu znajdziesz czarny panel , Lightscribe'a i SATA. A co do głośnej
pracy - mam Samsunga SH S203N i na głosna pracę nie narzekam ( nawiasem
mówiąc jest czarny , ma SATA i Lightscribe'a). Inna sprawa że głosność
urzadzenia" moze byc bardzo subiektywna....