Brak USB 2.0 w W2K SP4

Autor: AmtoPm <amerger_at_gmail.com>
Data: Mon 24 Mar 2008 - 22:15:33 MET

Witam,

mam płyte Asrock i na płytce z instalkami w miejscu informacji o
driverach o USB 2.0. jest podane iż w przypadku W2K po zainstalowaniu
SP 4 będzie usb 2.0 (a dla XP po SP 1)

Jednak mam W2K SP 4 i cały czas jest tylko usb 1.1, w Biosie są trzy
pola dotyczace usb

USB support, usb 2.0 i legacyusb support - wszędzie zaznaczone enabled

Czytnik kart który testowałem jest ok bo z laptopem działa 5x szybciej
(ok 5 Mb/s - ograniczeniem jest nawet karta SD a nie czytnik)
natomiast z PC działa ok 1Mb/s co odpowiada usb 1.1.

Czy ktos wie jaka przyczyna i jak ręcznie można dodać usb 2.0.

Pzdr,