Re: Dylemat nagrywarkowy, czyli co wybrać (i nie tylko)... :)

Autor: Tommygun <pepeshbeztego_at_poczta.fm>
Data: Mon 24 Mar 2008 - 22:29:41 MET

.Peeter pisze:
> Witam.
>
> Całkiem niedawno pytałem o nagrywarki DVD, efektem czego był
> zakup Samsunga, z którego swoją drogą byłem bardzo zadowolony.
> Niestety zmiana płyty głównej wymusiła wymianę nagrywarki,
> gdyż nowa płyta ma tylko 1 gniazdo IDE. No i żeby w ogóle
> sprzęt poskładać i uruchomić, musiałem kupić nagrywarkę
> na SATA, a że do wyboru był tylko Asus i Liteon, wybrałem
> Asusa... I to był błąd. W porównaniu do Samsunga wypada tak,
> jakbym z Mercedesa przesiadł się na Poloneza... Napęd sieje
> w domu terror hukiem, który wydaje, a mechanizm podawania
> [...]
gdy ostatnio mialem asusa jakies 2.5 roku temu to byl to pioneer z inna
mordka i musze przyznac ze najdluzej trzymala- okolo roku, pozniej
oddalem ja na gwarancji i dali mi w zamian nec jakis tam, i od tamtej
pory wymienbiam u nich te nec'i na nowe mniej wiecej co pol roku. Jak
mozesz to bierz pioneera - do najcichszych nie nalezy ale naprawde
bedzie dzielnie ci sluzyl przez dlugi czas.