Phenom na FSB 1800?

Autor: Bzyk <bz-yk_at_gazeta.pl>
Data: Mon 24 Mar 2008 - 21:34:53 MET

Cześć.
Przeglądam tak oferty procków od AMD i widzę Phenoma na FSB 1000 i widzę
Phenoma na FSB 1800... Po przefiltrowaniu wychodzi na to, że ten drugi
działa na AM2+ a ten pierwszy na AM2 (bez plusa). Tak przeglądam i
szukam po tej stronie, gdzie te procki mają i szybszej pamięci od 1066
(DDR2) nie ma. Jedynie OCZ ma w ofercie taki RAM ale to DDR3... Problem
pojawia się w momencie szukania płyty głównej... Wszystkie modele (30) w
ofercie działające z DDR3 wyposażone są w socket 775... Za to nie
znalazłem ani jednego intelowskiego procka (na 42 modele z FSB powyżej
1GHz), który by działał na FSB większej niż 1333MHz... 8-|

To taka nowość i jeszcze najzwyczajniej w świecie nie ma płyt dla
Phenoma z FSB 1800 działających z DDR3, czy to Phenom dla overclockerów
(DDR2 jest w stanie 'pójść' na 1800MHz?) czy oferta na stronie jest
zawężona?

Ktoś z grupy mógłby mnie tak pokrótce uświadomić o co 'comon'?

Pozdrawiam