Re: Phenom na FSB 1800?

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Mon 24 Mar 2008 - 22:33:47 MET

Bzyk pisze:
> Wszystkie modele (30) w ofercie działające z DDR3 wyposażone są w socket 775...

Zgadza się. Niemniej jednak "inwestycja" w pamięci DDR3 to w tej chwili
co najmniej głupota.

> widzę Phenoma na FSB 1000 i widzę Phenoma na FSB 1800
> Ktoś z grupy mógłby mnie tak pokrótce uświadomić o co 'comon'?

W przypadku AMD od dłuższego czasu (od K8 AFAIR) nie ma już FSB.

Intel jeszcze korzysta z takiej architektury, ale już powoli zaczynają
dorastać do tego, co opracowała zielona konkurencja.

BTW, z Twojej wypowiedzi można wywnioskować, że szukasz sprzętu
"przyszłościowego i z możliwością rozbudowy" (standardowa śpiewka
sprzedawców). Jeśli zgadłem - daruj sobie. To zdecydowanie nie jest
rozsądna strategia, kupuj taki sprzęt, żeby spełniał Twoje wymagania w
dniu zakupu i w bliskiej przyszłości. Niuanse typu DDR3 skreśl na
wstępie i w ogóle nie zwracaj na to uwagi, chyba że lubisz być nabijanym
w butelkę przez marketoidów (głównie z Intela).

--
_PSYLO_     |  http://www.cafepc.pl
GG:5563748  |  http://www.psylo.xin.pl