Re: Riva TNT 16 czy 3D Blaster Banshee? :-)

Autor: maX <aver_at__out_of_spam_interia.pl>
Data: Sun 23 Mar 2008 - 22:31:06 MET
Message-ID: <fs6i1a$mko$1@atena.e-wro.net>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original

Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w
wiadomości news:cb5hb5-1bb.ln1@ncc1701.lechistan.com...
> __Maciek napisał(a):
>> Wybaczcie ale nie mam rozeznania w kartach graficznych, bo nigdy tej
>> dziedziny nie śledziłem. Składam sobie właśnie z odpadów jakiś PIII
>> 800. W zasadzie to planowana jest na nim praca biurowa, ale od czasu
>> do czasu w jakieś starsze gry by się zagrało. Z pudełka ze
>> śmie^Wstarymi kartami wygrzebałem dwie grafiki: Riva TNT 16 oraz
>> 3D Blaster Banshee.
>> Którą byście radzili założyć?
>
> Do starszych gier to ja bym osobiście wybrał Banshee.
>
> Np. Archimedean Dynasty miała dodane wsparcie akceleracji 3D tylko do
> chipów Voodoo, więc z TNT byłoby jak bez akceleratora w ogóle.
>

Niewiele było gier posiadających akcelerację sprzetową tylko dla glide
(najczęściej po patchu dochodziła również akceleracja D3D lub OpenGL)
A np. wymieniony AD i tak nie ruszy pod WinXP, a pod dosem z kolei nie
będzie miał dźwięku (chyba że __Maciek ma kartę muzyczną na ISA)
Received on Sun Mar 23 22:30:13 2008

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 23 Mar 2008 - 22:51:10 MET