Re: Riva TNT 16 czy 3D Blaster Banshee? :-)

Autor: Andrzej Lawa <alawa_news_at_lechistan.SPAM_PRECZ.com>
Data: Mon 24 Mar 2008 - 04:59:33 MET
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Message-ID: <9iljb5-b0f.ln1@ncc1701.lechistan.com>

maX napisał(a):

>> Np. Archimedean Dynasty miała dodane wsparcie akceleracji 3D tylko do
>> chipów Voodoo, więc z TNT byłoby jak bez akceleratora w ogóle.
>>
>
> Niewiele było gier posiadających akcelerację sprzetową tylko dla glide
> (najczęściej po patchu dochodziła również akceleracja D3D lub OpenGL)

Albo i nie chodziła.

> A np. wymieniony AD i tak nie ruszy pod WinXP,

A po co koniecznie musisz mieć XP?

> a pod dosem z kolei nie
> będzie miał dźwięku (chyba że __Maciek ma kartę muzyczną na ISA)

Dlaczego niby ma nie mieć? Na mojej starszej płycie (MSI 6330) w BIOS w
ustawieniach wbudowanego dźwięku włącza się sprzętową emulację starego
SB - włącznie z ustawieniem "na sztywno" portu, IRQ i DMA.

Zresztą niby dlaczego SB PCI ma nie działać po DOSem? Ustawieniem
portów, przerwań i DMA zajmie się BIOS.
Received on Mon Mar 24 05:26:02 2008

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 24 Mar 2008 - 05:51:11 MET