Partycjonowanie w Windows VISTA

Autor: qibus <muglorz_at_gazeta.pl>
Data: Sat 22 Mar 2008 - 22:28:12 MET

Witam. Dostałem zadanie podzielenie dysku na partycję na laptopie IBM
LENOVO. Wszystko było by w porządku gdyby nie fakt, ze jest jeden dysk,
jedna partycja gdzie jest zainstalowany system i ... partycja z Recovery
Mode (taka teraz moda na dodawanie systemu na osobnej partycji w postaci
jakiejś kozacnej pierdoły a nie po ludzku jak kiedyś w postaci płytki CD)

Przede wszystkim narzędziem w systemie zrobić się tego nie da... no to
myślę Partition Magic! ... ale skąd, pod Vistą nie działa, w sumie
mogłem się tego domyślić wcześniej. No to myślę zainstaluje najwyżej
system jeszcze raz, ale.... gdyby to coś było instalatorem, nic, żadnego
okna gdzie by sie pytał o to jak podzielić dysk na partycje. Klika sie
RESTORE i wszystko sam laptop robi. Parodia!... zmarnowałem pół dnia bo
oczywiście szybciej się nie dało przywrócić wszystkiego z powrotem. No
to myślę, najwyżej włożę płytkę z Windowsem XP, tam podzielę na partycję
a potem z recovery zainstaluje jeszcze raz, ale co sie okazało? Ze
Windows XP nie widzi dysku! ...a świat byłby piękniejszy gdyby nie
windows vista!

I teraz pytanie, jest jakiś sposób na podzielenie tej jedynej partycji
na kilka mniejszych? Jeśli tak to jak i w czym?

Będę bardzo wdzięczny za pomoc!