HP LaserJet 1005 vs. 1006?

Autor: mate <mate_at_WYTNIJ.op.pl>
Data: Sat 22 Mar 2008 - 22:39:49 MET

Cześć!

        Prócz ceny jakie są między nimi różnice, ktoś się orientował?

        Do tego pytanie dodatkowe - nie mam dużych wymagań co do ilości
wydruków i chciałbym kupić tanią monochromatyczną drukarkę. Mam zaufanie
do HP poparte doświadczeniem, więc szukam u nich w pierwszej kolejności.
Ale zobaczyłem ostatnio jakiegoś wielofunkcyjnego OfficeJeta z tuszami
XL, które są tak o 1/4 wg. danych HP tańsze w eksploatacji niż ten laser
1005/1006. To prawda? Jak to wychodzi w rzeczywistości?

        Pytam się, bo za te same prawie pieniądze mam urządzenie wielofunkcyjne
(przyda się) a nie tylko drukarkę.

        Dzięki za odpowiedzi.

--
mate