Re: jaki dysk 250GB - samsung HD252HJ czy inny?

Autor: Latet <latetxxxxxx_at_spam.pl>
Data: Fri 21 Mar 2008 - 21:04:35 MET

> Dysk owszem, jest bardzo cichy, ale tylko jak trzymam go w
> dłoni albo gdy leży na gąbce!

IMHO - to brzmi jak opis większości dysków twardych...

> Zupełnie tego nie rozumiem - mój stary
> samsung SP1203N jest stabilny jak skała, a nowsze modele są źle
> wyważone albo co??? Porażka...

Moze ja mam pecha, albo Ty wyjątkowe szczęscie, ale jeszcze
nie spotkałem dysku, ktory by nie wibrował.
Jest to o wiele gorsze niż jakieś tam piski, bo takie wibracje,
przenoszą się nawet przez stół i ścianę do drugiego pokoju.

Kiedyś zamontowałem dysk tak, że wisiał na 4 sznureczkach.
Niewiele to zmieniło -napięte sznureczki przenosiły te wibracje.
Teraz, inny dysk leży na gąbeczce i jest lepiej, ale nie całkiem dobrze.

W pracy mam nowego kompa - CPU i grafika mają chłodzenie bierne,
jedynym wentylatorem jest ciuchutki 12" wiatrak w zasilaczu.
Bloga cisza? Nic bardziej mylnego - buczenie dysku slychać
nawet z drugiego końca biura.

latet