Re: jaki dysk 250GB - samsung HD252HJ czy inny?

Autor: agent73 <agent73_no_spam_at_gazeta.pl>
Data: Fri 21 Mar 2008 - 20:18:23 MET

On Thu, 20 Mar 2008 10:35:17 +0100, biały móżyn <brak@adresu.email>
wrote:

>HD250HJ nie polecam. Mam od paru dni i jestem rozczarowany,
>bo dysk piszczy.

Ja dziś kupiłem zachęcony wieloma pozytywnymi opiniami z Sieci i też
jestem rozczarowany. Dysk co prawda nie piszczy, ale wytwarza wibracje
które przenoszą się na wszystko co jest ciut bardziej twarde niż
gąbka. Dysk owszem, jest bardzo cichy, ale tylko jak trzymam go w
dłoni albo gdy leży na gąbce! Zupełnie tego nie rozumiem - mój stary
samsung SP1203N jest stabilny jak skała, a nowsze modele są źle
wyważone albo co??? Porażka...

--
A.