Re: Medium z wieloletnią retencją danych.

Autor: misiex-x <misiex-xWYTNIJTO_at_o2.pl>
Data: Thu 20 Mar 2008 - 20:45:14 MET

> Nie tak dawno temu standardem były monochromatyczne monitory ~12". I też się
wszystkim
> wydawało, że to wystarcza.

Nie prawda - większość wiedziała, że kolorowy i większy jest lepszy. Część
ludzi co najwyżej bardziej skupiała się na treści czytanego tekstu, ale to
inna sprawa.

> Ja na przykład nie obraziłbym się za 600dpi w komórce/PDA.
> Przynajmniej dałoby się normalnie czytać.

Font mniej kanciasty by był i tyle. Na to samo wychodzi.

> Co byś zrobił np z dyskietką ZIP/JAZ ?

ZIP'y były na zamkniętej licencji.

> Najprościej - rozrzucić na co najmniej 3 różne serwery, i dbać o to,
> aby przez cały czas znajdowało się na co najmniej 3 działających
> serwerach (tj. gdy jeden z nich pada, szukamy kolejnego i wrzucamy
> tam kopię).

Najprościej. Jak się żyje i ma ochotę tym zajmować ;) Mi chodzi o coś
statycznego.

misiex.deb