Re: Medium z wieloletniąretencją danych.

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Wed 19 Mar 2008 - 16:48:47 MET

epsilon$ while read LINE; do echo "$LINE"; done < "misiex-x"
>kopi
>Tak, ale jak padnie 90%, to mimo zwielokrotnienia dużo nie odczytam. Poza tym,
>chcę, żeby to działało jak album na zdjęcia - leży 20 lat na półce i jest
>czytelny.

Etam. Zdjęcia też się odbarwiają :-P
A tak bardziej ad rem, to właśnie po to robi się okresowe sprawdzenia,
żeby się nie obudzić po dwudziestu latach z ręką w naczyniu nocnym,
tylko żeby móc zabezpieczyć się wcześniej.

--
  Kruk@ -\                   | Mój  ulubiony poeta -- Kazimierz Spacja-Tet-
          }-> epsilon.eu.org | majer.