Re: ASRock 4CORE1333-FullHD jaki RAM do O/C

Autor: :: <noname_at_noname.pl>
Data: Wed 19 Mar 2008 - 16:53:30 MET

" - płyta fajna, ale co do OC to nie udało mi się na niej wyciągnąć więcej
> niż 330 fsb (czyli 1320MHz marketingowo). Pamięci szły synchronicznie,
> zwykłe 667 najpodlejsze apacer, czyli do 333 powinny dojść bez problemu.
> Ten sam procesor (E4400), te same pamięci, zasilacz - bez problemu chodzą
> na fsb 350 w płycie z p965."

Faktem jest ze Chipset troche sie grzeje ale to normalne przy tej
czestotliwosci. Plyta jest idealna do krecenia ale krecenie proca zaczac
trzeba od kupienia pamieci ktore maja dobre parametry. Co ty chcesz
wykrecic na pamieciach PC5300?