Re: jaki dysk 250GB - samsung HD252HJ czy inny?

Autor: Latet <latetxxxxxx_at_spam.pl>
Data: Wed 19 Mar 2008 - 13:54:14 MET

> Nowsze, bardziej "upakowane" per talerz Samsungi mniej się grzeją
> (przynajmniej te z serii T166), są szybsze i co ważne cichsze (na pewno do
> S250 włącznie).

Akurat niedawno kupiłem samsunga 500 GB sata HD501L6
i gdzeje się (chyba) znacznie bardziej niż 300-tka i 250-tka.
Napisałem "chyba", bo nie mierzyłem mu jeszcze temp.
w dokładnie tych samych warunkach, w jakich pracują tamte
dyski.
Z pewnością jest jednak cichszy i szybszy.
Szybszy tylko trochę, ale naprawdę niewiarygodnie cichy.
O wiele głośniejsza jest 400-tka Samsunga - głośniejsza
zarówno od 250, od 300, no i znacznie głosniejsza od tej 500-tki.

Z tym że i tutaj zaznaczam, że dyskow nie sprawdzalem
w identycznych warunkach, a przecież głośność niesamowicie
zalezy od obudowy kompa i sposobu zamocowania dysku,
czasem wręcz od siły dokręcenia śrubek.

latet