Re: jaki dysk 250GB - samsung HD252HJ czy inny?

Autor: Shrink <shrinkwarp_at_vp.pl>
Data: Wed 19 Mar 2008 - 10:38:24 MET

Latet wrote:

> Ja mam SP2504C. Jest szybki, jest cichy i nie grzeje się zanadto.
> Nie wiem czym się różni od HD252HJ. Ale ma 8MB cache.

Nowsze, bardziej "upakowane" per talerz Samsungi mniej się grzeją
(przynajmniej te z serii T166), są szybsze i co ważne cichsze (na pewno
do S250 włącznie).

Do pytającego: rozważ może HD250HJ (seria S250), całkiem chwalony
jednotalerzowiec. No i będziesz miał do dyspozycji całą powierzchnię
talerza, bez blokad pojemności w firmware mogących pogorszyć osiągi i
podwyższających ryzyko otrzymania "fabrycznego poserwisowca" (jak np.
przy dyskach 250GB mających 335GB/talerz).