Re: jaki dysk 250GB - samsung HD252HJ czy inny?

Autor: Shrink <shrinkwarp_at_vp.pl>
Data: Wed 19 Mar 2008 - 18:26:42 MET

Latet wrote:

> Akurat niedawno kupiłem samsunga 500 GB sata HD501L6
> i gdzeje się (chyba) znacznie bardziej niż 300-tka i 250-tka.
> Napisałem "chyba", bo nie mierzyłem mu jeszcze temp.
> w dokładnie tych samych warunkach, w jakich pracują tamte
> dyski.

Modelu HD501L6 nigdy nie spotkałem. Jeśli to jednak literówka i chodzi o
HD501LJ to zauważ że ma on aż trzy talerze (seria T166). Ma więc prawo
grzać się bardziej od np. dwutalerzowego SP2504C, nawet jeśli zużywa
mniej energii "per talerz".

, a przecież głośność niesamowicie
> zalezy od obudowy kompa i sposobu zamocowania dysku,
> czasem wręcz od siły dokręcenia śrubek.

Fakt - w miarę solidna obudowa, tłumiące wstrząsy mocowanie i AAM w
trybie "quiet" potrafi zdziałać cuda.