Re: 8800 - chce kupic ale nie wiem ktora

Autor: bufi <bufi_at_pl.de>
Data: Tue 18 Mar 2008 - 21:38:07 MET

Norbert nastukał(a):

> wydajnego. Nabyłem Gigabyte z chłodzeniem zalmana i jestem bardzo
> zadowolony. Nie słyszę karty a komp stoi w pokoju gdzie śpię.
> Karta dokładnie to:
> http://allegro.pl/_gigabyte_8800_gt_512mb_600_1800_zalman_heatpipe_ss.html
> Widzę że przez miesiąc staniały o kilka złotych.

Tutaj troszkę taniej:
http://www.esc.pl/product_info.php?cPath=71_73&products_id=4896

I właśnie sie przymierzam do zakupu jej. Mam kilka pytań:
Na stronie co podałem ta karta ma wyższe taktowanie 700/1900
na allegro ma standardowe 600/1800 więc kto podaje prawdę?

U Ciebie jakie są te taktowania?
I w ogóle jak się ta karta sprawuje? Czytałęm o niej bardzo złe
opinie, że nie przechodzi testów w 3DMarku, resetuje się komp
podczas grania, czasem nawet na pulpicie 'wyskakuje' różowy,
czy tam pomarańczowy ekran albo monitor całkiem gaśnie.
Spotkałeś się z czymś takim?

Bardzo się napaliłem na ten konkretnie model. Opinie
jakie o niej wypisują, troche ostudziły moje zapały.

--
Pozdrawiam
 bufi