Re: 8800 - chce kupic ale nie wiem ktora

Autor: Norbert <norbert.kaminski_at_gmail.USUNTO.com>
Data: Tue 18 Mar 2008 - 20:57:26 MET

. pisze:
> krociotko - ktora karte z 8800 na pokladzie kupic i dlaczego. priorytet to
> cisza gdy nie gram (komp wlaczony cala dobe i jak spie to chce ciszy).
> budzet 600-800 zl

Ja chciałem kupić galaxy z HP... ale na rynku zabraklo , tylko wersje z
256MB wiec zaczalem szperac.
Doradził mi wreszcie szwagier ktory tez szukal czegos cichego i
wydajnego. Nabyłem Gigabyte z chłodzeniem zalmana i jestem bardzo
zadowolony. Nie słyszę karty a komp stoi w pokoju gdzie śpię.
Karta dokładnie to:
http://allegro.pl/item324725058_gigabyte_8800_gt_512mb_600_1800_zalman_heatpipe_ss.html
Widzę że przez miesiąc staniały o kilka złotych.