Re: 8800 - chce kupic ale nie wiem ktora

Autor: Norbert <norbert.kaminski_at_gmail.USUNTO.com>
Data: Tue 18 Mar 2008 - 22:53:19 MET

bufi pisze:

> I właśnie sie przymierzam do zakupu jej. Mam kilka pytań:
> Na stronie co podałem ta karta ma wyższe taktowanie 700/1900
> na allegro ma standardowe 600/1800 więc kto podaje prawdę?

Są dwie wersje , jedna normalna a druga Turbo. Wersja Turbo ma właśnie
fabrycznie podniesione taktowania, mam ją i sobie chwalę.

> I w ogóle jak się ta karta sprawuje? Czytałęm o niej bardzo złe
> opinie, że nie przechodzi testów w 3DMarku, resetuje się komp
> podczas grania, czasem nawet na pulpicie 'wyskakuje' różowy,
> czy tam pomarańczowy ekran albo monitor całkiem gaśnie.
> Spotkałeś się z czymś takim?

To co piszesz to dla mnie jakieś bajki gloszone przez ludzi ktorzy
zapewne nie mieli z nia w ogoe do czynienia.
3DMark 2006 przechodzi bezbłędnie osiągajac z prockiem E8200 i 4GBDDR
nieco ponad 12tys. pkt. bez zadnego podkrecania.
Nigdy mi sie nie resetowal komp w grach a gram w najnowsze tytuly. Obraz
jak zyleta.

> Bardzo się napaliłem na ten konkretnie model. Opinie
> jakie o niej wypisują, troche ostudziły moje zapały.

Niepotrzebnie, tak jak mowie , mam ja ja i szwagier, on tez bardzo
chwali. A opinie niepochlebne...ja sie nie spotkalem ale az poszukam z
ciekawosci.