Re: Toshiba Satellite A205-S5804 win xp sterowniki

Autor: Przemek <osoba_at_microsoft.com>
Data: Mon 17 Mar 2008 - 19:48:42 MET

news:frligh$jj4$2@polsl.pl...

> Sterownikami do Windows XP zajmuje się grupa o Windows XP.
>
> FUT: pl.comp.os.ms-windows.winnt
>
> PS. Nie kupuje się komputera z Vistą jeżeli musi się
> koniecznie używać XP.
A tym bardziej firmy ktora oficjalnie stwierdzila ze nie bedzie do swoich
nowych produktow wypuszczac sterownikow pod xp.
Teraz jedyne wyjscie to sciagnac jakas aplikacje rozpoznajaca sprzet albo
rozkrecic laptopa spisac nazwy ukladow odpowiedzialnych za
brakujace funkcje i szukac w internecie sterownikow majac nadzieje ze ktos
inny je zastosowal w sprzecie majacym wsparcie dla xp.

pzdr