Re: Toshiba Satellite A205-S5804 win xp sterowniki

Autor: hazet <hazet_at_os.pl>
Data: Tue 18 Mar 2008 - 10:22:54 MET

On 17 Mar, 19:48, "Przemek" <os...@microsoft.com> wrote:

> A tym bardziej firmy ktora oficjalnie stwierdzila ze nie bedzie do swoich
> nowych produktow wypuszczac sterownikow pod xp.
> Teraz jedyne wyjscie to sciagnac jakas aplikacje rozpoznajaca sprzet albo
> rozkrecic laptopa spisac nazwy ukladow odpowiedzialnych za
> brakujace funkcje i szukac w internecie sterownikow majac nadzieje ze ktos
> inny  je zastosowal w sprzecie majacym wsparcie dla xp.
>
> pzdr

No prawie, swietny pomysl z rozkrecaniem laptopa pogratulowac naprawde
pomyslowosci:), a sterowniki dla xp sa dla tego modelu, jezeli ktos by
szukal to prosze komplet dzialajacych sterownikow:
http://rapidshare.de/files/38774055/Sterowniki_A205-S5804.rar.html
tutaj jest link do calosci watku
http://forum.karen.com.pl/viewtopic.php?p=55345

pozdrawiam