Re: Karta grafiki a zasilacz

Autor: KILu <byter_at_wp.pl>
Data: Mon 17 Mar 2008 - 13:03:56 MET

profi wrote:
> Jak już mówie na dwóch takich samych Taganach sprawdzałem i efekt ten
> sam, nowiutkich, zresztą ten pierwszy był w serwisie i dali nowy i dalej
to samo.

Pewnie karta jest bardzo wrażliwa na chwilowe skoki napięcia i "szpilki" w
zasilaniu - najwyraźniej ten zasilacz ma z tym problemy (należałoby go
oscyloskopem sprawdzić... zwykłym multimetrem tego nie zmierzysz).
Dla zasady sprawdziłbym też komputer z monitorem podłączonym do tego
samego gniazdka i przy odłączonych głośnikach, wypiętym kablu sieciowym i
kablówce itp.

k,