Re: Laczenie sie z internetem przez cudzy otwarty ruter bez jego wiedzi to kradziez ?.

Autor: Mikaichi <mikaichi_at_vp.pl>
Data: Sun 16 Mar 2008 - 20:34:19 MET

Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

> A to już według twojego gustu. Może być i metrowa furteczka z kilku
> desek, zamknięta na supermarketową kłódkę za złotówkę.

No to jest biala linia oddzielajaca moj teren prywatny od chodnika, a do
tego tabliczka teren prywatny wbita na kijku...

> Niegrzecznie jest i bardzo nie wypada odmawiać człowiekowi pomocy w
> sytuacji, kiedy go "przypili" w terenie. Może ma np. chory pęcherz?

Ale ja mu nie odmawiam. Bo on nawet nie zapytal. On wparowal do mojego
ogrodu, do mojego tojtoja i trzasnal tam kupsko. Po czym wyszedl
trzasnal drzwiami.

> Pretensje nie.

Ooo, a dlaczego nie?

Masz jakis paragraf _zakazujacy_ "mania pretensji" :>

> Roszczenie o pokrycie kosztów. Przy czym oczywiście żaden
> sąd nie zasądzi ci w takim przypadku jakiejś szczególnie wysokiej kwoty,

Hmm, ale jesli zasadzi jakakolwiek kwote albo nawet przyznanie racji to
znaCZY...

...ze to ja mam racje i prawo po swojej stronie, czyz nie?

> Zdrowy psychicznie człowiek nie będzie się awanturował o sumę rzędu
> poniżej jednego złotego.

Ale mnei tu wcale nie chodzi o pieniadze, tylko chyba nie potrafisz tego
pojac.

> "chómór"? To jakaś odmiana muchomora?

Jestes psychoanalitykiem on-line, dziwie sie, ze jeszcze tego nie
odgadles... Z trudniejszymi rzeczami szybciej sie rozprawiasz...