Re: Serwer z PCI

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Sun 16 Mar 2008 - 20:32:32 MET

epsilon$ while read LINE; do echo "$LINE"; done < "Tomasz Motyliński"
>Zaraz PCI ma wcięcie, którego nie ma w PCI-X.

Pytanie które PCI. Bo PCI na 3,3V ma gdzie indziej wcięcie niż PCI na
5V. (właśnie po to, żeby złej karty nie wsadzić w slot).
Karty uniwersalne mają dwa wcięcia.

>WIęc PCI-X raczej się nie
>włoży do PCI,

Jakbym nie robił, to bym nie pisał.

>w drugą stroną włożyć się da, tylko nie mam przekonania że to
>zadziała i nie uszkodzi karty.
>
>http://www.tahoe.pl/img/tahoe93x-800x500.jpg
>Tu masz duże zdjęcie karty, Widać to wcięcie.

No niestety, to wygląda na kartę 5V, więc faktycznie w pciksa jej nie
wciśniesz.

--
[------------------------] Cluster bombing from B-52s is very, very ac-
[  Kruk@epsilon.eu.org   ] curate -- the bombs always hit the ground.