Dodatkowa pamięć RAM do notebooka

Autor: stayheavy <stayheavy_at_interia.pl>
Data: Sat 15 Mar 2008 - 13:19:43 MET

Witam,

Poszukuję informacji dot. możliwości zwiększenia ilości pamięci w notebooku
Acer Travelmate 4002WLMi. W chwili obecnej mam włożone 2 kości po 256 mb
DDR, chciałbym dołożyć/zamienić kości tak aby mieć mimimum 1 gb. I teraz
moje pytanie - czy mogę kupić pamięć typu DDR2. Rozumiem że połączenie
DDR+DDR2 nie zadziała, natomiast bardziej interesuje mnie to czy po wyjęciu
obecnie posiadanych kości DDR i zamontowaniu tylko kości typu DDR2 komputer
będzie działał. Proszę mi wybaczyć głupie pytania, ale zupełnie się na tym
nie znam, a nie chciałbym kupić pamięci w ciemno i zdziwić się że jest np. o
2mm dłuzsza.

Będę zobowiązany za rozjaśnienie nurtującej mnie kwestii.

Pozdrawiam,
stayheavy