Re: ASrock ALiveDual-eSATA BIOS ????

Autor: tommy <madoleo_at_o2.pl>
Data: Sat 15 Mar 2008 - 12:18:18 MET

> Błędne flashowanie i tak nie przyjąłby serwis w ramach naprawy
> gwarancyjnej.

Bledne flashowanie - masz racje, uszkodzona kosc flash to juz cos innego.

> Możliwość flashowania z poziomu Windows to generalnie powstała dla
> lamerów.

Nie zgadzam sie. Nie jestem lamerem, a flashuje z windowsa, bo latwiej,
szybciej i ma sie pewnosc ze sie nie wgra niewlasciwego biosu. A zabawy z
flashowaniem z dosu to ostatecznosc (brak fdd, kombinowanie z bootowalnymi
cd itd itd).