Re: Dodatkowa pamięć RAM do notebooka

Autor: Poldekk <noczelny_at_gazeta.pl>
Data: Sat 15 Mar 2008 - 12:47:07 MET

stayheavy wrote:

> Poszukuję informacji dot. możliwości zwiększenia ilości pamięci w notebooku
> Acer Travelmate 4002WLMi. W chwili obecnej mam włożone 2 kości po 256 mb
> DDR, chciałbym dołożyć/zamienić kości tak aby mieć mimimum 1 gb. I teraz
> moje pytanie - czy mogę kupić pamięć typu DDR2. Rozumiem że połączenie
> DDR+DDR2 nie zadziała, natomiast bardziej interesuje mnie to czy po wyjęciu
> obecnie posiadanych kości DDR i zamontowaniu tylko kości typu DDR2 komputer
> będzie działał. Proszę mi wybaczyć głupie pytania, ale zupełnie się na tym
> [...]

Po pierwsze nie włożysz DDR2 do tego laptopa, bo kostki są inne i
generalnie nie pasują. Także musisz zdobyć odpowiednie kostki DDR.
Przygotuj się na to, że tanio raczej nie będzie. Ostatnio kupowałem
kostkę 1 GB DDR2 i 256 MB DDR. Za 1 GB dałem 75 zł, a za 256 MB 115
zł... Tak więc 1 GB do Twojego laptopa może Cię kosztować ok. 400 zł.
Chyba, że gdzieś znajdziesz tanio używane.