ConsoleOne wywala komputer

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Fri 14 Mar 2008 - 18:22:14 MET

Najsamprzód przepraszam za cross-post, ale nie bardzo wiem gdzie szukać
przyczyny - w oprogramowaniu, czy w sprzęcie.
Sytuacja wygląda tak - notebook HP nx9010, Win XP HE, klient novellowy
4.91sp3 (na starym było to samo), ConsoleOne 1.3.6h (wcześniej na
którejś wcześniejszej 1.3 też było to samo).
Notebook sam w sobie działa dobrze i kłopotów raczej nie sprawia.
Natomiast uruchomienie ConsoleOne i próba edycji obiektów w drzewie
kończy się wysypaniem drivera grafiki (notebook radośnie przestawia się
w 640x480x16 i nie można zrobić z tym nic poza restartem), albo
całkowitym zwisem bądź wyłączeniem komputera.
Teoretycznie dziwna sytuacja, bo userlandowy soft nie powinien wysypywać
kernelowych rzeczy.
Miał ktoś podobny problem?
(C1 nie sprawdzałem na razie na innym komputerze, bo nie miałem żadnego
wolnego chwilowo pod ręką; pewnie spróbuję w poniedziałek).

--
\------------------------/ #%$@!   NO  CARRIER...  *Now*  where  do  we
| http://epsilon.eu.org/ |