Brother 135c - problem z tuszami

Autor: Kapsel <kapsulskiWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 14 Mar 2008 - 18:38:26 MET

Miałem się dopiąć do wątku o urządzeniach wielofunkcyjnych, ale tam się
dysputa toczy na inne tematy ;]

Otóż:
nabyłem znajomej powyższe urządzenie. Po włożeniu tuszów (nowych), po bodaj
dwóch wydrukach zaczęło gadać że ma mało tuszu.
Problem staraliśmy się zignorować, ale poszedł dalej - drukarka się wypięła
i nie drukuje.

Co ciekawe fizycznie widać, że tusz czarny jest, a drukarka nie chce nawet
z notatnika wydruków zrobić. Przestawienie jej na tryb "drukuj kolorowe
rzeczy jako czarno-białe" nie pomaga.

I teraz mamy zagwózdkę, czy nabyć nowe tusze, czy sprzęt reklamować?

--
Kapsel
  http://kapselek.net