Re: Komputer do konwersji video

Autor: Leszek K. <leszek60.wytnij._at_neeostrada.pl>
Data: Fri 14 Mar 2008 - 18:03:33 MET

Dnia Fri, 14 Mar 2008 15:24:44 +0100, uC napisał(a):

> Juz pojalem wszyskie zasady rzadzace GK tylko zaden kodek nie robi tego w
> pelni SMP. Na obecnej maszynie testowej z 4 procesorami maksymalne
> wykorzystanie to 60% a zazwyczaj cos kolo 50%. Czy cos przegapilem? xvid w
> wersji od 1.0.2 do 1.1.3, DivX 5 i 6.8. Jezeli rzeczywiscie sie nie da to
> moje pytanie o maszyne ma juz maly sens...
> pzdr.,
> uC

Ja do DivX-a używam DrDivX i kodeki 6.8. Zajmuje wszystkie 4 rdzenie na
100 %. Nie jestem pewien czy darmowa wersja 6.8 wspiera wieloprocesowośc. W
płatnej trzeba to włączyć w opcjach kodeka (nie pamiętam czy domyślnie jest
włączone. Do h.264 używam megui (darmowe). Ten bez żadnych kombinacji
zajmuje wszystkie rdzenie. Xvida nie używam. Będę musiał sprawdzić.