Re: Urzadzenia wielofunkcyjne?????

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Fri 14 Mar 2008 - 17:04:56 MET

Użytkownik "Markus Sprungk" <msprungk@gmail.com> napisał w wiadomości
news:1ozsvdymrsk1v.1ljejik2gaznk$.dlg@40tude.net...

> Albo słabo chwytam albo Ty jakoś dziwnie tłumaczysz.

Raczej niejasno napisałeś.

> Czym według Ciebie
> różni się toner startowy dołączony do drukarki od tonera startowego
> kupionego bez drukarki? Jak sama nazwa wskazuje - toner STARTOWY ma
> pozwolić na start, na wypróbowanie drukarki i jest MNIEJSZEJ pojemności
> niż
> toner kupowany jako SAMODZIELNY produkt opisywany zazwyczaj jako "materiał
> eksploatacyjny"

W takim razie czym jest toner lub atrament, takiej samej pojemności jak
startowy, kupowany samodzielnie? Występuje powszechnie w ofertach, więc nie
jest prawdą,
1) że startowy jest zawsze mniejszy. Przeważnie ten mniejszy jest również
sprzedawany samodzielnie.
2) nie każda drukarka ma pojemniki startowe, a ściślej mówiąc dwóch czy
trzech rozmiarów.

> Bingo, tak dokładnie to traktuję

Bo nie o słowne przepychanki tu chodzi.

> Podaj dwie, w zupełności wystarczy :)

Proszę bardzo, z każdego rodzaju po jednej. Canon 4500 z atramentówek,
Samsung CLP-350 z kolorowych i Brother HL-2030 z mono.

> To jakiś cud bo w moim starym HP z serii 6xxx były jak najbardziej tusze
> startowe o mniejszej pojemności

Jaki konkretnie model masz na myśli? Mnie chodziło o serię D6xxx.

> Pierwsze słyszę o czymś takim jak "urządzenie skierowane do początkującego
> klienta" jak i analogicznie "urządzenie skierowane do klienta
> zaawansowanego" :)))

To znaczy, że jesteś klientem poczatkującym.

> Ciekawe czy sprzedawca sprawdza jakość posiadanej wiedzy tego użytkownika,
> któremu ma sprzedać drukarkę i w zależności od odpowiedzi wyciąga z
> magazynu właściwą drukarkę. A co się stanie jak się pomyli i wyda
> klientowi
> zaawansowanemu drukarkę "początkującą"? Katastrofa :))

Zaawansowany klient jej nie kupi.