Obudowy mini-ITX

Autor: Kokos <konrad.kostecki_at_SgmailP.AcomM>
Data: Fri 14 Mar 2008 - 16:52:45 MET

O zgrozo..

Szukam obudowy na płytę standardu mini-ITX (170x170, VIA Epia), która
pomieści w sobie dysk 3,5" oraz DVD-ROM.

Co ważne chciałbym, żeby obudowa była ładna i niewiele większa od samych
bebechów. Chciałbym uniknąć pustej przestrzeni wewnątrz. No i zew
zasilacz 60W.

O zgrozo dlatego, że w Polsce po prostu nie mogę znaleźć zbyt wielu
propozycji obudów ITX..

Może znacie jakieś miejsca gdzie można by wybrać ubranka tego standardu?

Dzięki za jakiekolwiek sugestie. Jestem podłamany..