Re: Urzadzenia wielofunkcyjne?????

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Thu 13 Mar 2008 - 21:46:27 MET

MC napisał(a):

> To jest właśnie ta odpowiedź. Napisałeś " Tusze i tonery startowe ZAWSZE są
> mniejszej pojemności niż tusz czy toner kupowany oddzielnie". A skoro toner
> startowy też możesz kupić oddzielnie, to słowo ZAWSZE jest tu nie na
> miejscu.

Albo słabo chwytam albo Ty jakoś dziwnie tłumaczysz. Czym według Ciebie
różni się toner startowy dołączony do drukarki od tonera startowego
kupionego bez drukarki? Jak sama nazwa wskazuje - toner STARTOWY ma
pozwolić na start, na wypróbowanie drukarki i jest MNIEJSZEJ pojemności niż
toner kupowany jako SAMODZIELNY produkt opisywany zazwyczaj jako "materiał
eksploatacyjny"

> Możesz t potraktować jako wykręt,

Bingo, tak dokładnie to traktuję

>ale drukarek do których nie ma mniejszych
> ładunków startowych jest tak dużo, że nie chce mi sie ich wypisywać.

Podaj dwie, w zupełności wystarczy :)

> Na
> przykład atramentówki z osobnym pojemnikiem do każdego takie jak Canon serii
> 3xxx, 4xxx i 5xxx, HP 6xxx, 7xxx i Kxxx. Dolicz Epsony. W laserówkach jest
> tego tak dużo, że nie chcę mi się wymieniać.

To jakiś cud bo w moim starym HP z serii 6xxx były jak najbardziej tusze
startowe o mniejszej pojemności

> Ogólnie jest taka prawidłowość, że mniejsze tonery i tusze startowe stosuje
> się w urządzeniach kierowanych do początkującego klienta.

Pierwsze słyszę o czymś takim jak "urządzenie skierowane do początkującego
klienta" jak i analogicznie "urządzenie skierowane do klienta
zaawansowanego" :)))

Ciekawe czy sprzedawca sprawdza jakość posiadanej wiedzy tego użytkownika,
któremu ma sprzedać drukarkę i w zależności od odpowiedzi wyciąga z
magazynu właściwą drukarkę. A co się stanie jak się pomyli i wyda klientowi
zaawansowanemu drukarkę "początkującą"? Katastrofa :))

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098