Re: Dysk LAN

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Fri 14 Mar 2008 - 16:36:22 MET

"Michal Kawecki" napisał:

> Do pary trzeba by kupić gigabitową kartę sieciową.

I router albo chociaż switch, bo ten WRT to też nie za bardzo gigowaty...
No i kabelki sprawdzić, czy udźwigną te gigabity.

> Tak czy tak, kupno obudowy wyposażonej w tragicznie powolne
> złącze 100 Mbit zawsze wydawało mi się nieporozumieniem.

Podobnie ja nie rozumiem, dlaczego wlokę się Lanosem zamiast wzorem
Zientarskiego pomykać w Ferrari 200 km/h. Że reszta infrastruktury (np.
warszawskie ulice) do tego się nie nadaje? Co tam, grunt to mieć gigabity i
gigakonie pod maską ;-)

JoteR (piątkowo, podśpiewując troll-la-la, troll-la-la...)